5

Σήμερα έσωσα έναν άνθρωπο


Όπως προχωρούσε στον διάδρομο κοιτώντας μέσα στα κλουβιά με λαχτάρα, οι ματιές μας συναντήθηκαν.

Αισθάνθηκα αμέσως ότι είχε ανάγκη και ήξερα ότι έπρεπε να την βοηθήσω.

Της κούνησα την ουρά μου, ήρεμα, για να μην την τρομάξω κι όπως σταμάτησε μπροστά στο κλουβί μου, με το σώμα μου της έκρυψα ένα μικρό ατύχημα που είχα εκεί πίσω.

Δεν ήθελα να δει ότι δεν βγήκα βόλτα σήμερα. Οι φύλακες του καταφυγίου καμιά φορά, έχουν τόσο πολλή δουλειά και δεν ήθελα να σκεφθεί άσχημα γι αυτούς.

Όπως διάβαζε την καρτέλα στην πόρτα του κλουβιού μου, είχα την ελπίδα ότι δεν θα λυπόταν για το παρελθόν μου. Για μένα, μόνο το μέλλον και το να προσφέρω κάτι ξεχωριστό στην ζωή κάποιου έχουν σημασία.

Γονάτισε και μου έστειλε φιλάκια στον αέρα. Εγώ κόλλησα τον ώμο μου και το κεφάλι μου στα κάγκελα προσπαθώντας να την παρηγορήσω. Τρυφερά δάχτυλα μου χάϊδεψαν τον λαιμό, αποζητούσε την συντροφιά με λαχτάρα. Ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλό της και σήκωσα το μπροστινό μου πόδι να την διαβεβαιώσω ότι όλα θα πήγαιναν καλά.
Σύντομα άνοιξε η πόρτα του κλουβιού μου και το χαμόγελό της έγινε τόσο λαμπερό που πήδηξα στο λεπτό στην αγκαλιά της.
Της υπόσχομαι ότι θα την προστατεύω. Της υπόσχομαι ότι θα είμαι πάντα στο πλευρό της. Της υπόσχομαι ότι θα κάνω ό,τι μου είναι δυνατόν για να βλέπω το λαμπερό της χαμόγελο και το φως στα μάτια της.
Ήμουν τόσο τυχερός που βάδισε σήμερα στον διάδρομο.

Υπάρχουν τόσοι άνθρωποι ακόμα, εκεί έξω, που δεν έχουν βαδίσει στους διαδρόμους. Τόσοι πολλοί που δεν έχουν σωθεί...

Τουλάχιστον εγώ μπόρεσα να σώσω έναν. Σήμερα έσωσα έναν άνθρωπο.

Janine Allen, Μετάφραση ΚΑΖ

5 εγύρισαν και είπαν:

ΚΟblogΞΙΚΟΣ είπε...

Mπραβο " Μια φορα κι'ενα τρελο"

ΚΟblogΞΙΚΟΣ είπε...

Επισης: Τι ειναι το Μαμουφι?( Ελπιζω να μη σε εχω ξαναρωτησει )

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Όχι δεν έχεις ξαναρωτήσει....
Το μαμουφι δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.
Έτσι φώναζα την κόρη μου όταν ήταν πολύ μωρό.
Κι από τότε το άκουσμα της λέξης φέρνει πολύ τρυφερή και ζουζούνικη αίσθηση.

KOblogΞΙΚΟΣ© είπε...

θα μπορουσε να ειναι τιτλος παραμυθιου

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Όπως ας πούμε: "Μαμούφις: Ο Μέγας κατεργαρο-ξωτικο-αρχηγός" (χαχα!)
Μου βάζεις ιδέες...

Back to Top