4

σήμερα....

μεγάλωσα σ' ένα υπόγειο κάπου στην Κυψέλη
η μάνα είχε φροντίσει το παράθυρο το μοναδικό να είναι καταπράσινο
η πόρτα αν και είχε κλειδαριά ποτέ δεν κλείδωνε
αν με τον ώμο την έσπρωχνες πάντα άνοιγε - σκεύρωνε βλέπετε πάντα με τους πρώτους νοτιάδες

ψηλά στο ράφι το ράδιο
ένα wega τεράστιο
ούτε εγώ δεν ξέρω πως το κατάφεραν οι δικοί μου να το έχουν

αυτό με μεγάλωσε

δεν ξέρω γιατί σήμερα τόσο ζωντανά το θυμήθηκα να παίζει ξανά και ξανά....

4 εγύρισαν και είπαν:

OXΙά είπε...

Πάει η Λένγκω. Έγινε Helen.

Ερωτευμένη Σχιζοφρενής είπε...

Τυχαίο θα'ταν, μην ανησυχείς*









*( πάντα λέω ψέματα μετά τις δυο )




Αλλά και αν δεν είναι τυχαίο, δε μου φαντάζει και τόσο άσχημο.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

OXIA
...και Helene και Helena κι ας μη συνεχίσω έχοντας και μια κάποια ευαισθησία με το όνομα

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Ερωτευμένη
τυχαίο
έτσι λέω κι εγώ

τις καλημέρες μου :-)

Back to Top