12

η ευχή η δικιά μου

Ευχές τις τελευταίες μέρες πολλές. 
Η καλύτερη ήρθε αναπάντεχη. 
Ταξιδεύοντας.
Κρυμμένη σε έναν στίχο:

"ν' αλητεύω εν ψυχρώ"





ΥΓ: Με τι τρόπο μαγικό φωτίζονται κάποτε αυτά που λαχταράμε;  Λες και κάποιος κινεί την δέσμη και σημαδεύει ίσα στην καρδιά μας

12 εγύρισαν και είπαν:

Roadartist είπε...

Πολύ όμορφο!!!

Σε ευχαριστώ και εγώ :))))))))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τέλειο τραγούδι..
Ενα μήνα προσπαθώ να φτιάξω κείμενο πάνω σ'αυτό...Μου το ξαναθύμησες!!
φιλιά..
(έχεις δυό μαμούφια έμαθα ή κάνω λάθος;)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία πολλές χαρές και δημιουργικότητα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ηρθα να δω ποια να 'ναι η ευχή του μαμουφιού για φέτος
καλή χρονιά, να 'στε καλά και τέοτοια ...μα αντιθέτως....

Από καρδιάς να λέμε ναι στις εν ψυχρώ αλητείες
για να μην είναι η ζωή θλίψεις και επαιτείες

KAΛH XΡONIAAAAAA!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(υ.γ. με παρασύρει ο ενθουσιαμσμός και ...στιχοπλοκώ)

Ευρύνοος είπε...

Τί καλύτερο άραγε;

να αλητεύω εν ψυχρώ!!

το τραγούδι του Δάντη, απο τα λίγα που μου αρέσουν αφού κι αυτός "έπεσε" τελευταία..

δέν εύχομαι κάτι άλλο..

να είσαι καλά :)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@Roadartist
:-))

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@ελίτσα
με κάποιον περίεργο τρόπο αρέσει πολύ στο μικρό μαμούφι και χθες που ταξιδεύαμε το τραγουδούσαμε παρέα!

Μαμουφάκι είναι μόνο ένα!
Υπάρχουν βέβαια κι άλλα δυο με γούνα νύχια και ουρά!! η Ζουζού και η Φαίδρα :-)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
ευχαριστώ για τις ευχές κι εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου τα καλύτερα!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@ΦΥΡΔΗΝ ΜΙΓΔΗΝ
τι καλύτερο απ' το να μπορεί ανά πάσα στιγμή η ψυχή, το κορμί, η φαντασία, η ύπαρξή μας ολόκληρη να αλητέψει...
Όπως οι γλάροι σου, που αλωνίζουν σε ουρανούς στεριές και θάλασσες!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@Ευρύνοοε
καλή χρονιά με πολλές "αλητείες"!!

Το τραγούδι είναι του "Λάκη με τα Ψηλά Ρεβέρ" και στην αρχή με τίποτα δεν ήθελε να το δώσει στον Δάντη. Όπως και να 'χει έξοχο το αποτέλεσμα!

Πολλά φιλιά!

Margo είπε...

Να αλητεύω ναιιιιι μ' αρέσει εν ψυχρώ και εν θερμώ και όπως λάχει:)
Για το τραγούδι θα συμφωνήσω! Όταν ο Λάκης συνάντησε τον Δάντη.. το αποτέλεσμα έξοχο!
Το μαμουφάκι εξελίσσεται σε μεγάλο μαμούφι:)
Φιλιά!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@Margo
καλά σε είχα κόψει εγώ ότι μια αλητεία την έχεις στο αίμα σου :-))

Και ναι το μαμουφάκι μεγαλώνει και με εκπλήσσει συνεχώς κι εμένα!!!

Back to Top