23

μέγας ο φόρος των παθών μας


 (κάνε κλικ ντε να διαβάσεις, μη βαριέσαι)

Εγώ απόφαση το έχω πάρει.  Οι άλλοι πάλι όχι.  Αφού σου λέω κυρ Αποτέτοιε μου ο εγκέφαλός μου αρνείται.  Ότι κι αν λες στο λάθος ημισφαίριό του απευθύνεσαι.  Μουλάρωσε σου λέω δεν συνεργάζεται.


Για να δεις όμως τι ανοιχτό πνεύμα και τι καλοπροαίρετος άνθρωπος είμαι κάτσε να το πάρουμε από την αρχή το πράμα.


Όταν ο ποιητής λέει φόρο τι ακριβώς εννοεί;  Τι θέλει να πει ρε παιδί μου;  Με ήξερε κι από χθες για να τονε βάλω με το στανιό συνεταίρο στη φασολάδα μου;


"Η φορολογία των φυσικών και νομικών προσώπων είναι το "εργαλείο" που διαθέτει η Κυβέρνηση ενός Κράτους, προκειμένου να συγκεντρώσει έσοδα και να μπορέσει να ασκήσει το κυβερνητικό της έργο" ( δεν το λέω εγώ, το λεξικό το λέει)


Αααα σαν κάτι να κατάλαβα τώρα. 
Είναι που οι πολλοί αποτέτοιοι προκειμένου κάτι να κάνουν πρέπει να βάλουν χέρι στη τσέπη μου.  Μάλιστα, ας πούμε πως αυτό το εμπέδωσα. 


Την τσέπη... μου τη χερουκλώσαν. Τόσο δε, που κοντεύω να ξεχάσω πως είναι δικιά μου. 
Πάει στα κομμάτια.  Αν είναι για καλό, πάρε και τη φασολάδα  πάρε και το σκορδοστούμπι της μαζί.  Χαλάλι.


Ώπα όμως ρε μεγάλε.  Μισό.  Στο σωστό το δρόμο πότε συμφωνήσαμε ότι σε θέλω να με βάλεις;  Και κυρίως από πότε οι αδυναμίες οι δικές μου γίνανε χρυσάφι στη τσέπη τη δικιά σου;  Άντε και τη φασολάδα να τη μοιραστούμε.  Την ανάγκη μου να το φουντώσω το ρημάδι το τσιγάρο γιατί να στη πληρώσω;  Στη χρώσταγα;

Αν είναι να μου φορολογείς τα πάθη μου τότε γιατί δεν φορολογείς και το γαμήσι μου; Άσε μη μου πεις, ξέρω... προβλέπεται στον επόμενο προϋπολογισμό.



Στο 'πα εγώ κύρ Αποτέτοιε μου, δε γίνεται.... Μουλάρωσε σου λέω.


ΥΓ1: Το 'χω κόψει το ρημαδιασμένο το κάπνισμα κανα χρόνο τώρα. Αλλά έτσι για πάρτη σου λέω να το ξαναρχίσω.  Όχι για μένα αλλά για τη φουκαριάρα την οικονομία... 


ΥΓ2:  Αν - λέμε αν - το αποποινικοποιήσετε το "άλλο"τελικά, με τι ΦΠΑ θα βγει στη πιάτσα;

23 εγύρισαν και είπαν:

vague είπε...

Το "άλλο" θα έχει πολύ χαμηλή φορολογία βρε..
Θα είναι το μόνο πράγμα που θα αγοράζεις άνετα κι έτσι θα μπορείς να είσαι όλη μέρα στη ντάγκλα και δεν θα καταλαβαίνεις χριστό για το τι πληρώνεις για τα υπόλοιπα.

tiktos είπε...

Που είσαι ρε μαμούφι,καιρό έχουμε να τα πούμε;-)))
Με πήγες λίγο κατά πλανητική κυριαρχία και ναρκωτικά του Κλ. Γρίβα μεριά.

Υ.Γ Αποποινικοποίηση της φασουλάδας ΤΩΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ειδικά το γαμήσι, δεν μας το ΄χουν φορολογήσει;;;;;;;; :))))))

Από τα πρώτα.....
Όταν τρέχουν όλοι όλη μέρα και ο νους είναι στο μας φτάνουν δεν μας φτάνουν, για "λεζάντες" είμαστε;;;;

Ευρύνοος είπε...

" πάρε και τη φασολάδα πάρε και το σκορδοστούμπι της μαζί"
μα σκορδοστούμπι στην φασολάδα;
αυτό είναι πλεονασμός!!

"το "άλλο"τελικά, με τι ΦΠΑ θα βγει στη πιάτσα;"
μα θα ισχύει το 15% για όλα τα είδη καθώς ακούγεται..

ζούμε σε μία πραγματικότητα που απλά δέν υπάρχει..
κάποτε ο κόσμος πλήρωνε φόρους και χαράτσι και καθάριζε.. τώρα πληρώνουμε φόρους και απο προϊόντα ψωνίζουμε ελάχιστα..
γι αυτό προσεχώς θα δείτε την τρελή μου πρόταση περί νέας διαμόρφωσης κοινωνίας..

η Παρασκευή κοντά είναι :)

καλημέρα :)

logia είπε...

άντε να επανέλθει και ο κεφαλικός φόρος να τελειώνουμε...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

" Των φρονίμωνν τα παιδια"
Εγώ! Δοξάστε με!
Αρχισα την καλλιέργεια στο μπαλκόνι μου..
Εχω άλλοθι.. Οι σπόροι απ τα πουλιά που ταϊζω.

σας φιλούμε μαμουφάκια

(φοράδα δηλ κάθε πότε η λεζάντα;
δεν ειμαι κουτσομπόλα..έρευνα κάνω)

OXΙά είπε...

Επειδή το γαμήσι για αυτούς είναι σπάνιο (για αυτό άλλωστε είναι έτσι όπως είναι) πιστεύω ότι η φορολογία του θα φθάσει σε επίπεδα πολυτελείας.
Κι εγώ για τους βοηθήσω, Μαμούφι μου, λέω να το ξαναρχίσω...ξεκινώντας από αυτούς.

τάκης τυρταίος είπε...

Στα δύσκολα,όλο εύκολες λύσεις είναι..
Εκπτώσεις στα πάθη μου δεν κάνω.
Καλά να πάθω.
Καλό μεσημέρι..

simple man είπε...

Φοβού τους ανέραστους και τους άκαπνους.

Ανώνυμος είπε...

@Ελίτσα

Σαφώς λιγότερες οι "λεζάντες" από τα τα 30-40 τσιγάρα ημερησίως...
Όπως καταλαβαίνεις μάλλον πρέπει να αντιστρέψω τις συνήθειες, φτηνότερα θα μου ΄ρθει.... :)))))))))

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@Riski
χαχαχαχα!

Δε λέω, βάσιμη πολύ αυτή η περίπτωση!
Αν και σε μόνιμη ντάγκλα βρισκόμαστε σαν κοινωνία και χωρίς βοηθήματα :-))

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@tikto
έλα βρε αδερδέ, που είσαι και χαθήκαμε... χρόνια και ζαμάνια :-))

Πέρα από την πλάκα εγώ έκοψα και το κάπνισμα γιατί πιστεύω πως η όποια εξάρτηση μπερδεύεται με την εσωτερική μου ελευθερία. Αλλά αυτό είναι θέμα αποκλειστικά δικό μου και κανενός αποτέτοιου... μα τι διάολο φορολογούν τα ελαττώματά μας, άντε σε λίγο και τα προτερήματα :-))

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΦΑΣΟΛΙΑ - ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΑ !!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@φοραδίτσα
αυτό καρντιά μου είναι έμμεσος φόρος!

Εδώ σου λέει, θα πηγαίνεις ν' αγοράσεις τσίχλες στο περίπτερο και θα πρέπει να δείχνεις ταυτότητα. Αν ανήκεις σε αναπαραγωγική ή ενεργά σεξουαλικά ηλικία θα πληρώνεις και τα γαμησιάτικα!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@Ευρύνοοε
Το σκορδοστούμπι εκτός από το άρωμα ήταν χρήσιμο και για να κλείσει η πρόταση :-))


Περιμένω την Παρασκευή για τις προτάσεις!!

Φιλιά!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@logia

κοντολογίς... δεν αργεί, φτάνει όπου να ΄ναι

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@ελίτσα
την παραγωγή θυμίαμα στην εκκλησία... Τι οσία είσαι, πρέπει να προσφέρεις :-)))

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@ΟΧΙΑ
ωχ ρε φίδι αυτό δεν το είχα σκεφτεί...

Και για το ότι μπορείς με δαύτους, τι να σου πω σου βγάζω το καπέλο... τέτοια μεγαλοψυχία πια :-)))

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@Τάκη
δεν μας εχει μείνει τίποτα άλλο παρά το μέσα μας, με το φως και τα σκοτάδια του. Νομίζω ότι όταν αρχίζουν οι αποτέτοιοι να θέλουν να βάλουν χέρι κι εκεί πρέπει να φάνε κλωτσιά στα μαλακά τους...

Φώντας είπε...

Πήρε φωτιά ο αποτέτοιος μας. Η πλάκα είναι οτι αυτοί που θέλουν να τη σβήσουν ειναι πυρομανείς.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@ΘΕΕ
όπως είδες εσένα δε σου απάντησα. Αφού τα ξέρεις όλα...

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@Φώντα
μάλλον πρέπει να το βάλουμε στα πόδια κι όπου φύγει φύγει... σαν το Ελληνάριον ένα πράμα :-))

staxti είπε...

Με φορολογείς για να έχω δωρεάν παιδεία,υγεία κτλ.Έλα που δεν έχω τίποτε από όλα αυτά και τα ξαναπληρώνω.Άει και ...αποτέτοιε μου

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

@στάχτη
και που του λες του αποτέτοιου να πάει να... ευχή του δίνεις του ανέραστου !

Φιλιά!

Back to Top