0

Εισαγγελέας εδώ...εισαγγελέας εκεί....

Κι έρχομαι εγώ - η ξανθιά - να ρωτήσω: όταν λέμε "εισαγγελέας" τι ακριβώς εννοούμε; Γιατί η ύπαρξη του θεσμού αυτού στις κοινωνίες θεωρείται απαραίτητη; Τι και ποιους προστατεύει και από τι;

Όχι, όχι, οι ερωτήσεις μου δεν είναι καθόλου ρητορικές, είναι κυριολεκτικές.
Θες το μαλλί που παραξάνθυνε, θες τα πολλά τα χημικά στην ατμόσφαιρα, την έχασα τη μπάλα.

Χθες βράδυ εισαγγελέας απαγορεύει σε αγρότες - Έλληνες πολίτες δηλαδή - να επιβιβαστούν με τα οχήματά τους στα πλοία για Αθήνα επειδή λέει είναι πετρελαιοκίνητα (άσχετο, οι μπουλντόζες του Κακλαμάνη στη διαδρομή Γουδί - Πατήσια αέρα κοπανιστό καίγανε).
Εδώ λοιπόν ο καλός κύριος εισαγγελέας προστατεύει εμένα, τον Αθηναίο, από τους κακούς Κρητικούς που θέλουν σων και καλά να μου μολύνουν τον πεντακάθαρο κατά τ' άλλα αέρα μου....
Για το δικαίωμα του Έλληνα πολίτη να μετακινείται ελεύθερα μέσα στην ίδια του τη χώρα χωρίς να είναι αναγκασμένος να δώσει λογαριασμό σε κανέναν ούτε κουβέντα

Μια βδομάδα πριν και την ώρα που οι μπουλντόζες του ακατονόμαστου ξερίζωναν τα δέντρα, όταν υπάλληλος του Δασαρχείου απαιτούσε από τον εισαγγελέα να κινήσει την διαδικασία του αυτόφωρου πήρε την εξής σουρεαλιστική απάντηση: "από εδώ εσείς από εκεί εμείς κι από πάνω βρέχει ελέφαντες" - και το μόνο που κίνησε βέβαια ήταν τα ΜΑΤ.
Εδώ τι έκανε ο καλός κύριος εισαγγελέας; Με προστάτεψε από τους ελέφαντες (;;;;). Για τον αέρα μου όμως χέστηκε, όπως χέστηκε και για την συνταγματική παραβίαση που εκτυλισσόταν μπροστά στα μάτια του.

Γι΄αυτό η χαζή ξαναρωτάω τι σημαίνει εισαγγελική αρχή και τι προστατεύει;

Κι εμένα απ' αυτήν ποιος θα με προστατέψει;

0 εγύρισαν και είπαν:

Back to Top